ျဗဟၼာမင္းအတြက္၀မ္းေျမာက္ဘြယ္ရာ
ဓါတ္ဆီေစ်း မွာ လူမသိသူမသိ ဘ၀မွ ကုန္ေစ်းနွုန္း နွင့္အတူ တျဖည္းျဖည္း အင္အား ျကီးထြား တိုးတက္ ျမင့္မား လာခဲ့သည္။ ထုိ ့အတြက္ ေျကာင့္ သာကီ၀င္ ျမန္မာ နုိင္ငံသား မ်ား အေနျဖင့္ သူ၏ ဘုန္းတံခိုးကို ေထာက္ရွု ့ေသာအားျဖင့္ ဓေလ့ထံုးစံကို ေလွ်ာ့ခ်ခဲ့ျကရသည္။ ယခင္က ေဆြမ်ိဳး သားခ်င္းမ်ားဆီ၄င္း သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြ မ်ားဆီသို ့၄င္း အားလပ္ေသာ ညေနခင္းမ်ား ကို ျကည္နဳးသာယာစြာ ျဖတ္ေက်ာ္ခဲ့ေသာ သာကီ၀င္ ျမန္မာ နုိင္ငံသားမ်ား၏ ထံုးစံမွာ ယခုဆိုလွ်င္ အလွ်ဴမဂၤလာမ်ားကိုပင္ သြားေရာက္ရန္ စဥ္းစား လာရသည္။ အေကြ်းအေမြးေပၚမူတည္ျပီး အလွ်ဳ မဂၤလာ အခင္း ထက္ လမ္းခရီးစရိတ္က ပိုျကီးသည္ ဆိုကာ အားမတန္မာန္ခ် လက္ေလ်ာ့ခဲ့ ရလာ ေတာ့သည္။
မျဖစ္မေန သြားရမည့္ ေနရာသို ့သာ စီးေတာ္ယဥ္ ဘတ္စ္ကားျဖင့္ သြားလာေနရေသာ သာကီ၀င္မ်ား၏ ဧခ်မ္းသာယာ လွေသာ ျမန္မာနုိင္ငံတြင္ လတ္လတ္ဆတ္ဆတ္ ကုန္ေစ်းနန္း မွာ ရုတ္တရက္ ေန ့ခ်င္းညခ်င္း တိုးတက္ကာ စံခ်ိန္သစ္တင္ သြားခဲ့သည္။ တရား၀င္သတ္မွတ္ေသာ ဓါတ္ဆီေစ်းမွာ မိုးသို ့ေခါင္ခိုက္သျဖင့္ လူအမ်ား အားထား ေနရေသာ (ကြယ္ရာ) အမွန္ကန္ျဖစ္ေသာ ဓါတ္ဆီေစ်းမွာ မိုးကို ေဖာက္ထြင္းျပီး သကာလ သိျကားမင္းတုိင္းျပည္သို ့၀င္ေရာက္က်ဳးေက်ာ္သြားေလသည္။ တဖက္လွ်င္ အပါး ၅၀၀မွ်ေသာ လွပလြန္းေသာ ေမာ္ဒယ္ နတ္သမီးမ်ား အေနျဖင့္ နိက္ကလပ္ ေခၚသည့္ ညဘက္ စားေသာက္ဆိုင္သို ့သြားျပီးကုိုယ္ဟန္ျပကာ ေခတ္ေပၚ ေက်ာဗလာ အေရွ့ျခမ္း လက္တထြာ တပိုင္းစာ ရိွသည့္ အၤကီ်၀ယ္ ၀တ္လာ နုိင္မည့္ အနြရယ္ ရန္စြယ္ အမိ်ဳးမိ်ဳး ေျကာင့္ သိျကားမင္းမွာ အလြန္ စိတ္မခ်မ္းသာ ျဖစ္ေနရ ေလသည္။
ထိုအခါ သိျကားမင္းတုိင္းျပည္မွ ပိုျမင့္ေသာ ေနရာရိွ အစြမ္းပိုထက္ေသာ ျဗဟၼာမင္းျကီး မွာ လြန္စြာ စုိးရိမ္ထိပ္လန္ ့ေနရေလသည္။ ထိုအခါ ကယ္တင္ရွင္မ်ား ေပၚေပါက္ရန္ တိမ္လႊာ ကိုေဖာက္ အလင္းေရာင္ျဖန္ ့ကာျကည့္လိုက္ေသာသကာလ..
သေကာင့္သား ဓါတ္ဆီေစ်းမ်ား ကို အံတုကာ သိျကားမင္း ျဗဟၼာမင္းတို ့အား ကယ္တင္နုိင္မည့္ သတ၀ါကို ေတြ ့လိုက္ရေပသည္။ ယင္း၏အစြမ္းမွာ ဓါတ္ဆီဆိုင္ မွ မန္ေနဂ်ာမ်ားကို အံတုနိုင္ေစသည္။ ယခင္ကလို အခိ်န္ကုန္ခံကာ တန္းစီရျခင္းကင္း ေစသည္။
ထုိဆူပါသေကာင့္သားမွာ ေနာက္ဆံုးေပၚထြင္လိုက္ေသာ လွ်ပ္စစ္ျဖင့္ေမာင္းနိုင္ေသာ ကားျဖစ္ပါသည္။
တနာရီလွ်င္ ၁၃၀မိုင္နွန္း ျဖင့္ မီးခုိးမထြက္ ဓါတ္ဆီ တန္းစီရန္ အခ်ိန္ မျကန့္ျကာေစေသာ လွ်ပ္စစ္ကား ေလးမွာ အားသြင္း နိုင္ေသာ ဘက္ထရီ၃၀လံုး ျဖင့္ တည္ေဆာက္ထားျပီး ေပါင္စတာလင္ ၁၅၀၀၀၀ မွ်သာ တန္ဖိုး ရိွပါသည္။
လမ္းပိတ္မွုအခြန္ လမ္းအခြန္ကင္းလြတ္ ျပီး ၇၀၀ျမင္းေကာင္ေရအား ရိွျပီး ဖီးယက္ကား ၏ ၇ဆႏွင့္ ညီမွ်သည္။ ဘက္ထရီတလံုးလွ်င္ ၉လက္မအရွည္ရိွျပီး ၂၅၀မိုင္ ေမာင္း နုိင္သည္။ ၁၂ေပရွည္ေသာ ၀ါယာျကိုးျဖင့္ ဆက္သြယ္ျပီး ၁၀မိနစ္ အတြင္း အားသြင္း နိုင္ပါသည္။ ဘက္ထရီသက္တမ္း မွာ ၁၂နစ္မွ် ျကာရွည္ ခံမည္ ဟု သိရသည္။တခ်ိဳ ့ကားဘက္ထရီမွာ အားက်မည္ဆိုပါက ျပန္လည္အားသြင္းရန္ ဘရိတ္ေသာ့ ျပန္လႊတ္ သည့္အခါတြင္ရရိွလာေသာ ပြတ္တိုက္မွု ေလ်ာ့ပါးမွုေသာ စြမ္းအင္ကို အသံုးျပဳ ထား ေသာေျကာင့္ သြားေနစဥ္ ဘက္ထရီအားကုန္သြားျခင္းမွ ကာကြယ္ နုိင္ပါသည္။ ဂီယာ မပါ၀င္ သျဖင့္ ေနရာပိုက်ယ္လာသလို လွ်ပ္စစ္စြမ္းအားမွာ တသတ္မတ္တည္း ရိွေပသည္။
ေပ့ါပါးေသာ ျပိဳင္ကားပံုျဖစ္ျပီး ေကြ ့ေမာင္း ၀ိုက္ေမာင္း လွည့္ေမာင္း ရာတြင္ အခက္ခဲ မျဖစ္နိုင္ရန္ ရာတြင္ လည္ထြက္ျခင္းကုိ ကာကြယ္သည့္ စံနစ္၊ လွ်ပ္စစ္အားသံုးတံခါး အလင္း မီးသီးပါရိွသည္။
ကားသည္ လွ်ပ္စစ္ေမာ္တာ၄လံုးျဖင့္ တပ္ဆင္ထားျပီး ကားဘီးမွာ ၂၀လက္မပတ္လည္ ရိွပါသည္။ ကားထိုင္ခံုမွာ တစစီျဖဳတ္တပ္ဆင္နုိင္သည့္ အပိုင္း၂ခုပါ၀င္သည္။ လမ္းျပ ဆက္တလုိက္ ျဂိဳလ္တုစံနစ္ ထဲ့သြင္း တည္ေဆာက္ ထားျပီး အိုင္ေပ့ါ စက္ တပ္ဆင္ နိုင္ေသာ ေထာက္ခံု ပါရိွသည္။ ကားေဘာဒီမွာ ပ်ားအံုပံုစံ အလူမီနီယမ္ ကုိယ္ထည္ ျဖင့္ ေဖာ္ျမဴလာ ၀မ္း ကားပံုစံမိ်ဳး တည္ေဆာက္ ထားပါသည္။
ထုိသို ့ေသာ အထူးကိရိယာမ်ားျဖင့္ အထူး တပ္ဆင္ထားေသာ အထူး လွ်ပ္စစ္ကားေလး မွာ အထူးျခားဆံုး ပုဂိဳလ္ျဖစ္သည့္ ျဗဟၼာမင္း သိျကားမင္းတို ့အတြက္ အထူး သင့္ေလ်ာ္ေအာင္ အထူး တည္ေဆာက္ ထားေျကာင္း သိရသည္။
ထုိထိုေသာ အစြမ္းပကားျဖင့္ ျပည့္စံုေတာ္မူေသာ ဓါတ္အားသံုး ဆူပါသေကာင့္သား အမည္မွာ အလင္းတန္း lightening ျဖစ္ျပီး ျဗိတိသွ် နိုင္ငံ ပီတာဗိုေရာက္ကုမဏီ Peterborough-based Lightning Car Company မွ ယခုနစ္ နစ္ကုန္ပိုင္းတြင္ စတင္ စမ္းသပ္ ေမာင္းနွင္ဖြယ္ရိွေျကာင္း သိရသည္။
ျဗဟၼာမင္းမွာ ျမန္မာျပည္ ကားကိုယ္စားလွယ္အျဖစ္ ေလ်ာက္ထားနိုင္ေျကာင္း ဆူပါသေကာင့္သားကို ၀ယ္လိုသူမ်ား ျဗဟၼာမင္းထံ စာရင္း ေပးနိုင္ ေျကာင္း သိရ၏။
(မွတ္ခ်က္ ေကာင္းက်ိဳး - ေလာင္စာဆီသက္သာမည္။ ဆိုးက်ိဳး- မီးမလာေသာေျကာင့္ ဓါတ္အားသြင္းရန္ ခက္ခဲမည္။)
Friday, August 17, 2007
Technology - 1 ျပံဳးေပ်ာ္နိုင္ပါေစ.
at 7:07 AM
Label: technology
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comments:
လ်ပ္စစ္ကားေတြဟာဓါတ္ဆီဘိုုး မကုုန္ေပမဲ့ ေစ်းႀကီးတယ္
တက္စလာ ဆိုုတဲ ့ကားဟာ ေဒၚလာ ၈၀၀၀၀ ပါ။
အေမရိကန္ကားေတြက အေဟာင္းဝယ္ရင္
၁၀၀၀၀ ေအာက္ဘဲေပးရပါတယ္။
Post a Comment